برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی ویژه برنامه ماه رمضان 
برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی ویژه برنامه ماه رمضان 

برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی ویژه برنامه ماه رمضان 

یعقوب خادمی گفت: یکی از برنامه های کانون شهید خادمی، برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی است که از ابتدای ماه مبارک رمضان تحت نظر یک کارشناس دین در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1051638 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

«یعقوب خادمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به رویکرد بنیاد علوی در حمایت از اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی در بخش جازموریان و رایزنی با ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، کلیه فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید ایوب خادمی با حمایت این نهاد در حال برگزاری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ایوب خادمی بخش جازموریان هدف از اجرای این برنامه ها و فعالیت های کانون را جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به فعالیت های مسجد محور برشمرد و ابراز کرد: یکی از برنامه های کانون ویژه ماه مبارک رمضان، برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی است که از ابتدای ماه مبارک رمضان تحت نظر یک کارشناس دین در حال برگزاری است.


وی یکی از ماموریت های کانون های فرهنگی هنری مساجد را مقابله با تهاجم فرهنگی برشمرد و بیان کرد: متاسفانه دشمنان اسلام با ترویج سبک زندگی غربی به دنبال نابودی بنیان خانواده ها است بنابراین ما برای مقابله با دشمن و ترویج سبک زندگی اسلامی، در حال برگزاری این دوره ها با اولویت آیین همسرداری و فرزند پروری هستیم.



خادمی افزود: یکی دیگر از برنامه های کانون، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و در همین راستا طرح شنبه های کتاب با معرفی یک کتاب مفید و ارزشمند و همچنین مسابقات کتابخوانی در حال برگزاری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ایوب خادمی بخش جازموریان اظهار کرد: طرح سه شنبه های تکریم نیز یکی دیگر از برنامه های کانون است که با هدف تجلیل از نخبگان قرآنی و مسجدی در حال برگزاری است تا از این طریق بتوانیم الگوهای برتر را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.


وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های کانون، برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ و همچنین آموزش احکام است که زیر نظر اساتید مجرب برگزار  می‌شوند.


خادمی در خاتمه عنوان کرد: فعالیت های ورزشی از سایر برنامه هایی است که کانون فرهنگی هنری شهید ایوب خادمی با هدف جذب نوجوانان و جوانان برگزار می کند.

پایان پیام/ 586